Dilruba_1 bildiğim kadarını aktarmaya calışayım. Dolaptan çıkartılmış ısıtılmış bir anne sütünün kalanı dışarda beklememeli, ilk içim yapıldıktan sonra kalan dolaba konulmalı ve dolapta iki saat bekleyebilir. Eger ikinci kez ısıtıldıktan sonra yine kalırsa 3.kez dolaba konmaz veya ısıtılıp bebege tekrar verilemez atılması gerekir😊