Maviimm Bir bucuk haftadır ishal neredeyse ben dişe yoruyodum ateş kusma ve husursuzluk olmadığı için. Ama bu kadar uzun sürmesi korkuttu. Ateş kusma olmadan bağırsak enfeksiyonu falan geçiren var mı
Elika00 Maviimm uzun süreli ishalde muTlaka ve mutlaka ve mutlaka doktora gitmelisiniz. Bu süre on gündür. İlla bağırsak enfeksiyonu olacak diye birşey yok enfeksiyon sindirim bozuklukluklark genetik rahatsızlıklar bir çok sebebi olabilir. Vakit kaybetmeden doktora gitmenizi öneririm.
Tezgi Maviimm uzun süreli ishal çocuklarda su kaybından dolayı tehlikeli. Dişlerden dolayı çocukta o şekilde ishal hiç duymadım. Doktora kesinlikle götürün.
cinarinannesiiii Maviimm kız o kadar nasıl bekledin Allah korusun sıvı kaybı olur bebekte gitsene direk dişte 1 hafta süreceğini sanmıyorum ishalin
Maviimm Tamam teşekkür ederim ben ateş kusma falan olmayınca huzuru da iyi diye hiç hastalık olarka düşünmedim ardarda diş geliyo o yüzden ona yordum gidicem bugün
Elifgocen Maviimm merhaba o zaman ishali ne kadar sürdü ne deei doktorlar benimde oglum 2 haftayı geçti ishal tek belirti ishal ve azı dişleri dönerseni cok sevinirim
Maviimm Elifgocen merhaba inanın hatırlamıyorum üzerinden bir seneden fazla geçmiş. Ama probiyotik vermiştim bol bol