Annee Sağlık ocagına giittm damla kullandm fayda etmedi hastaneye gttim şurup verde kullandğm erteesi gün yaptı bdaha yne yapamadı ben yaptrdm şurubuda vermyrm arrk organlarına zararı olur diye daha 4 aylık oda işe yaramadı heralde ve cumartsiden beri kendi yapsn dye beklyorum yarn 6. Gün olcak yapana kadar beklcem ağlayp durcak ama yapsn artk yaa 😔😔😔ek gıdaya geçnce yapmaya başlar diyo bütün doktorlar acile de gtmştk oda öle demşti karnı rahat demşti ama anlamıyorm arrk üzülüyorum yapmamasına 😔
Nnur Annee anne sütü alan bebeklerde olur diyorlar canm benim.kizim da o aylardayım sıkıntı yaşamıştık ben fitil vermiştim yada zeytin yağı sürmüştüm rahatlamisti
elifiii Annee 7-8 yapmadigi oluyordu huzurluydu dr muayene etti ve rahat gorunuyor dedi 9. gun yapmisti.. yegenimde oyle.. bol su icmeye calisin ve lifli gidalar tuketin..
Burcinersoz Annee yeğenim haftada 1 yapıyordu benim oğlum gümde 3 kere yapıyor her bebek farklı kabız sayılması için 10 gün yapmaması gerekiyor merak etme bak doktorda sorun yok demiş.
ElcinElisa Benim kızımda öyleydi kuru kayısı ye bol su iç karnına poposuna bir de ayak tabanlarına zeytin yağı ile masaj yap yapar inşallah çok zor oluyor seni çok iyi anlıyorum 🙋♀️
Annee ElcinElisa poposuna yaptıgımda yapyo zaten ama ben yapınca yapyo 4 gündür zeytnyagı veryorum bakalm inşallah o bari işe yarasın hala yapmadı ama bakalm 😔kendi yapan istyrm
melis_duru Annee doktor ek gıdaya geçince rahatlar diyorsa ufaktan geç bence, 4 aylık olmuş zaten, yoğurtla yavaş yavaş başlayabilirsin
Annee melis_duru korkarm bn ya sağlık ocagna soraym öle verrim pzartesi aşımız var ozmn sorarm kilolu bi bebek zaten
Oznurhira Annee benım kızımın da 10 gun yapmadı gı oluyordu ebemiz anne sütü alan bebeklerde normal diyordu hosaf için kayısı hosafı bırde bolca su sutten bebegede gecer
Annee Oznurhira normal su içemiyorum soğuk su içersem içiyorum soğuk içmessem bi bardak anca içerm kocagün o yüzden de yapamıyodur dmi geçiyomudur soğk suda