Eliztosssss Bebegım 16 gunluk sutum az geldıgı ıcın aptamıl mamaya basladım ıkı gundur bır sorun yoktu ama sanırım kabız oldu çişini yapamadı gece ve huzursuz ne yapmam gerekır bolr durum yasayan var mı yardım edın lutfen 🤲🏻
Merve_bolat Eliztosssss bebeklerin 5 güne kadar kaka yapmaması gayet normal gazı olduğu için huysuzluğu vardır kendi doktorunuza danışarak mamanın içine 1 çay kaşığı kadar has zeytin yağı koyup verebilirsin ilk zamanlar mamadan kaynaklı bizimde oldu doktorunuz söyledi hem besleyici olur hemde kakasını yapar diye maalesef bizde işe yaramadı mama değiştirdik