Kızlar bebeğim kendi kendine uyuyabiliyor geceleri ama yanımda beşiğine koydumu kıyamet kopuyor ağlıyor neden böyle yapıyor eğitim falan da vermedim yani gündüz de ya hafif hafif sallarım yada yine yanına uzanirim uyur ama gündüz yanından kalkarsam uyanır gece uyanmıyor da. Bazen de kucağımda şarkı söylerken uyur. Beşiğinde uyusun istiyorum korkuyorum hareketlendi düşer ben uyurken diye