Assssjjdjdjdjsj Merhaba 1.5 yaşında çocuğum hiçbir şwkilde kahvaltı yaptıramıyorum menemen , pankek falan da denedim. Zorla 6-7 tane cici bebe ezip yediriyorum bunu yemesi bile 1.5 saat sürüyor. Bu durumu yaşayan var mı nasıl kahvaltı yaptırıyorsunuz. Yumurta asla yemiyor bu arada
plakayerli Assssjjdjdjdjsj ben yumurtayı ezip veriyorum üstüne biraz zeytinyağı biraz pirinç unu (veya o türde bir şey) bi çay kaşığı fıstık ezmesi bazen ceviz de rendeliyorum bazen pirinç unu yerine avokado eziyorum o şekilde anca yumurtayı veriyorum. Tabağı bitirmese de biraz yemiş oluyo. Ama peynir ben de veremiyorum. Diğer öğünlerde yoğurt veriyorum
Aslancikli Benimde oyle yapiyo su donem. 16 aylik cok zor. Ama corba icsede yumurta yemedi peynir yemedi ya iyice unutursa kahvaltiyi diye korkuyorm
_gulll Cici bebeyi satin almak yerine kendiniz sekersiz bir sekilde yapabilirsiniz :) Avokado-Muz-Yumurtayi ezip püre haline getirip üstüne pekmez yada meyve püresi karistirip deneyin birde 🤷🏼♀️
mmek_2014 Benim oglumda bir dönem hiçbir şey yemiyordu baya baya aç geziyordu. Eline ekmek salatalık falan veriyordum artık ne kadar yerse diye. Sonra yavaş yavaş düzelmeye başladı özellikle sütten kestikten sonra baya açıldı iştahı. Zorlamayın bence bırakın aç kalsın zamanla düzelir