Kızlar bugün 2 aylık oldu 2 gündür elini emmeye başladı sanki aç gibi emiyor ama aç olduğunu sanmıyorum çünkü sütüm var ve emdiği zaman doğduğunda kendisi emmeyi bırakıyor tekrar vermeye çalıştıgimda almak istemiyor ama sanki aç gibi elini emiyor sizdede oldumu ?