mhdmraa Mihran_ada sab simplex ve biogaia kullanıyorum sürekli karnına masaj yapıyorum bacaklarıyla karnına bastırınca gazı çıkıyor hala daha gazı oluyor o gaz bitmiyor bence 😃 masaj ve banyo çok rahatlatıyor bir de yüz üstü durduğunda poposunu havaya kaldırıp belini ovalıyorum
Miraesra Mihran_ada anıson cayı en dogalı ve cok rahatlatıcak emın olun benım bebegım krize giriyodu gazdan ben 10 gunlukde cayı vermeye basladııgmda oyle güzel gaz cıkartıokı
Yenianne2666 mhdmraa kaç damla kullanıyorsun sab simplexi 25 günlük bebeğim ama gazı çok var bi türlü rahatlayamıyor :(
Miraesra Yenianne2666 benim bebegimde gazdan dolayı göbegınde fıtık oldu bende bu ılacları kullandım ama en güzel yöntem anason cayı öyle güzel gaz cıkarıo ki cok rahatlıyodu
eceaaslan İlk önce biogai damlasını kullandık sonra anason ve kimyon çayı şimdi Kiraz çekirdekli bel kemeri kullanıyorum en çok kemerden fayda gördük tavsiye ederim