Bademine yılmadan usanmadan sabrederek içi boşta olsa su da olda sütte olsa devamlı ver ... ben çok sıkıntı yaşadım ek gıdada su olayında 9.ayda tuttu biberonu 5 biberon denedim en son wee babynin 0-6 ay kulplu olanı aldım ucunu deldim içine su doldurdum doldurdum verdim ağzına sonra bir an da ısırıp çekmeye başladı suyu eninde sonunda alıyor siz pes etmeden verin durmadan gün içinde hatta bi öğün beslemesini kucağınıza alarak biberonla yapın derim