Merhaba arkadaşlar kızım 3 gün sonra 10 aylık olucak 3 gündür ateşi vardı bikaç kere 38e de çıktı ateş çok huysuz sürekli ağlıyor hiçbişey yemiyor gece de gündüzde emmek istemiyor dünde ateşi düştü ama emmek istemedi hiç memeye yatırdığımda çığlık kıyamet gecede böyleydi