Bu üç gündür böyle saat 6 ya kadar her şey yolunda ama akşam altı oldu mu göğsümde durmak istemiyor emmek istemiyor anlamıyorum neden böyle yapıyor 3 aylık olmasına 3 gün var kızlar yardım edin çok üzülüyorum 😔 emme pozisyonuna aldığımda bile bağırıyor ağlıyor yani anlamıyorum bir yerde bir hata mı yapıyorum