Bebeğim 11ay 6 günlük. Geçen gün genel kontrol izin hastaneye gittim, kilosu ortalamaya göre azdı ben de doktora az uyuduğu için kilo almıyor olabilir mi diye sordum ordan konu açıldı. Geceleri deliksiz uyuyor ama ben emzirmeye kalkıyorum mızırdanınca yoksa uyanır dedim. Doktor da gece emzirmeyi bırak pışpışla uyur dedi ben de o zaman uyumuyor ayağıma almam lazım hala ayakta sallıyorum dedim. Ayakta sallanmayı bırakman lazım önce bi odasını ayır dedi nasıl uyutucam dedim beşiğine koy ilk gün 1 metre 2. gün 2 metre uzaklaş 3.gün kapıda bekle 4.gün odadan çık dedi ama çok ağlar dedim ağlasın en sonunda uyuyakalacak benim 2 çocuğum var ikisine de yaptım rahat ettim dedi.
Bi kere ben bunu kesinlikle yapmayı düşünmüyorum, çocuk orda ağlarken hem üzülürüm hem sinirlenirim yapamam yani ayrıca çocuk uyumuyor ağlamaktan bayılıyor diye biliyorum. Bi doktor bana bunu nasıl tavsiye eder anlamadım. Ve gece uyandığı için odasını ayırmak zor geliyor, hem ben oda yapmadım bebeğime nereye koycam beşiğini bilmiyorum.