ilkcaninci benim kızımda aynı böyleydi ben sallayarak uyutuyorum birde avantajım yerde yatırıyorum yorganda oda uyanıyor kendi kendine konuşuyor vs ama hiç cevap vermiyorum ışık açmıyorum uyuduğu yerde sallıyorum kaç bazen hemen uyuyor bazen 2saat sallıyorum ama odasından çıkarınca dahada geç uyuyor yada hiç uyumuyor gündüz oldu vs sanıyor