Yusufum0633 benzer sıkıntılar benim bebeğimde de var. Benimki 6 aylık prematüre ama düzeltilmiş 4 aylık oluyor. Biberonun ucundaki emzigi hoşuna gidiyor muhtemelen damagina değdikçe, mama iceceginden değil yani, biberon ucundaki emzige benzer bi emzik bulabilirsen tutar sanırım