Merhaba kızım 17 aylık 1 haftadır bütün huyu değişti 2 gecedirde sabaha karşı uyuyor bildiğiniz keyfine göre hareket ediyor mama sandalyesine oturmayan çocuk ona oturmak istiyor durduk yere ağlıyor oyuncak arabasına biniyor koltuk tepelerinden inmiyor çekmece dolap ne varsa yerlerde elindeki herşeyi yemek dahil fırlatıyor (bunu yapam bir çocuktu ama şuan 2 katına çıkardı) kesinlikle atak dönemi dedim ve tahminim doğru çıktı kızım 72 haftalık son büyüme atağıymış 71-75 hafta arası sürüyormuş daha sonrada 2 yaş sendromu başlıyormuş zaten bana bir öneride bulunabilir misiniz bu dönemlerle sizler nasıl baş ettiniz