Kızım 6 ay 20 günlük yaklaşık 1 ay önce kolunda aşağıda ki resim gibi kırmızı döküntüler oluştu doktora götürdüm sinek yada böcek ısırığına alerjisi var dedi krem ve alerji damlası verdi geçti lekeler daha sonra tekrar oldu tekrar götürdüm yine aynı şeyi söyledi ilaç değiştirdik son verdiği kremde iyi geldi derken tam geçti ilacın kullanım süresi kortizonlu olduğu için 1 hafta demişti o yüzden bırakmıştık tekrar oldu. Bu nasıl bir sinek bu şekilde olması normal mi yoksa ek gıda döneminde kızım verdiğim yiyeceklermi alerji yapıyor gıda alerjisinde vücut ne gibi reaksiyon gösterir anneler bilen yazsın lütfen başka doktoramı götüreyim? Kızıma inek sütü alerjisi olabilir dendi kakasında kan görmüştüm ama kabız olduğu için çattlak oluşmuş ondan olmuş dedi doktor alerji maması kullandı 1 hafta sonra kendi mamasına geçti (sma optipro) kakada kan görmedim. Ama bebeğim doğduğundan beri çok kusuyor ve kakası hep mukuslu. Hırıltılı nefes alması yok. 3,5 ay aşırı kolik sancıları vardı hep çığlık çığlığa ağlardı susturamazdım. 15 gün süt ürünlerine diyet yaptım değişen birşey olmadı kakası yine mukuslu, ey anneler ben ne yapacağım ne olur bilen varsa yardımcı olsun. 