Özel hastanede doğum yaptım 4900 TL ödemiştik. Bende buradaki postlardan gördüm özel hastaneler fazladan harcama gösterip fazla para alıyorlarmış. Doğumdan sonra bize fatura vermediler 5 ay sonra gidip faturayı istedim SGK’ya gidip dilekçe yazdım faturayla birlikte gönderdim. Nereye gönderdiğimi tam olarak hatırlamıyorum orada çalışanlar dilekçeye veya başlığa ne yazmanız gerektiği konusunda yardımcı oluyorlar. Dilekçeyi göndereli 3 ay oluyor bugün aradım ne zaman sonuçlanır diye açıkçası pek umudum yoktu ama birde ne duyayım dogum yaptığım hastane benden 1900 TL fazla para almış hastaneye dilekçe yazılmış 15,20 gün içerisinde sizi arayıp paranızı verirler dediler. Yada hastane bize savunma yazıp reddedebilir dedi buda süreci uzattığı icin cezai işlem uygulanıp daha fazla para vermelerine sebep olur dedi. Kayınvalidem de rahatsızlığından dolayı 3 gün özel hastanede yatmıştı tahliller, röntgen, yatış ücreti vs vs toplam 6 bin TL ödedi. Onlar da dilekçe yazdı ve 4 bin TL fazla para aldıklarını öğrendi. Neyse er yada geç o para bana geri gelecekmiş yani. İmkanınız varsa sizde hakkınızı arayın.