Ikranurum2233_ sütümün azaldığını anladığımda almıştım bende açıkcası düşündüğüm kadar çok süt çıkmadı ama bu bence sütümün iyice azalmasından kaynaklıydı. Düzenli kullanınca yavaş yavaş arttı. En büyük avantajı emzirirken hiç bir efor harcamadan ve acı hissetmeden süt sağabilmeniz. Yani bence deneyebilirsiniz