Ücretsiz iznim artık bitiyor işe geri dönüyorum.bebeğim 9 aylık oldu.ayrılmak ikimiz içinde zor olacak :( çalışan anneler beni bilgilendirin.sütünüzü sağıyormusunuz ?emzirme saatlerinizi nasıl ayarlıyorsunuz ?( Şuan yanında olduğum için her an emmek isteyebiliyor)kafam karmakarışık🤨