Kızlar bebeğim 2 ay 2 günlük anne sütü alıyor sadece bebeğim 4 gün öncesine kadar çok güzel dışarı çıkıyordu fakat yapamıyor sadece alttan gaz çıkarıyor ve çiş yapıyor. Doktora götürdük 10 güne kadar normal dedi ama benim içim hiç rahat değil sizler bu durumla karşılaştınız mı neler yaptınız