Furasin+anestol+Silverdin bu üç kremi karıştırın sonra sargı bezine bolca sürün ama sargı bezi ıpıslak olacak ki deriye yapışıp kaldırmasın elinizde iyice vıcık vıcık yapın ve parmaklarına sarın güzelce yarın da hemen varsa eğer çevrenizde yanık merkezine gidin hemşireyim acilde normalde böyle pansuman yapıyoruz neden sarmamışlar anlayamadım enfeksiyon kapar bu şekilde