Bebetomveben Kızlar bi tanıdığım 26 günlük bebeğimin yakından flaşla fotoğrafını çekmiş bebeğimin ilk göz kontrolü bile 1 hafta sonra 😔😔 bebeğimin gözlerine bişey olmuş mudur ne olur yardımcı olun 😢😢😔😔
Rav-Ebu Bebetomveben insallahh birsey olmaz canım ama flaşın bebeklerin gözleri için iyi olmadığını duydum doktora gidince yine sor
Streptekok Bebetomveben olmaz canım merak etme. Bende yeğenim dogumhaneden çıkar çıkmaz çekmiştim. Flaşı açık unutmuşum bir şey olmadı çok şükür. Korkma bence🤍
Gulisrak19 Bebetomveben çekeni uyarsanız daha iyi olur bence yani tekrar böyle birsey yaşanmaması için tatlı bir dille daha çok küçük flaş ışığına maruz kalmaması gerek derseniz sizi anlayışla karsilar umarım.
Bebetomveben Streptekok teşekkür ederim 🙏🏻 insan anne olunca her şey korkutuyormuş yeni anladım ☺️İnternette falan araştırdım körlük vs deyince çok üzüldüm
Streptekok Bebetomveben çok iyi anlıyorum seni ama netten bisey okumamaya çalış felaket tellali resmen :) hemşire bile gülüp geçmişti sıkıntı olsa illaki bir şey derlerdi bana o zamanlar