19 aylik kizimin odasini 4 gun once ayirdim fakat nasil ilerleyecegimi bilmiyorum bizim yanimizda yattigindan cok daha sık uyaniyor normalde uyaninca besiginde oturur seslenirdi simdi yataktan direk kalkip odadan çıkıyor kalkicakta duymicam diye bu saate kadar uyumadim halbuki odalarimiz karsilikli 4 gecedir o kadar sik uyaniyor ki 1den sonra yanina kivriliyorum sabaha kadar beraber uyuyoruz doğru mu yapıyorum bilmiyorum yanina yatarsam alismasi daha da mi uzun surer onu da bilmiyorum tecrubeli anneler akil verebilir mi ne yapmam lazim