barbarosunannesi Kızlar belediyede görevli olanların hepsi kpss ile mi göreve geliyor .taşeron olayı varmı merak ediyorum 💐
Beraninannesii barbarosunannesi Eşim belediye çalışanı memur değil sadece kadrolu çalışanı. Belediyenin farklı farklı bölümleri var mesela Belde A.ş Ulaşımpark gibi gibi o bölümlerin çalışanları sözleşmeli yada kadrolu olabiliyor.😇
Familyboy Kpss puanı 80 üstü olup torpille yerleşen kişide çok devlet ataması dışında canım ara arada işkur alım yapabiliyor bundan 2 ay önce yaptı mesela işkur