4 5 gun kullandm sonra bebegim sanki ondqn dolayi cok huysuzlasti diye biraktim biraktiktan bir sure sonra 2 gun cok az sekilde adet oldum gecen ayin 20snde bu ayda hala olmadim sizce normal mi yoksa hamile kalmis olabilirmiyim sabaha test alicam ama merak icindeyim