
Sağ işaret parmağım bir kaç haftadır böyle kızlar etler geri çekilmiş gibi şişlik var dokununca acıyo biraz bide pıtır pıtır nokta nokta tuhaf şeyler çıktı üst kısımda fotoğrafta net belli değil sanırım kaşınıyo dokununca başına gelip bir fikri olan var mı ? Önemli bişey midir doktora gideyim mi