Öncelikle iyi geceler anneler. Bebeğim ayın 4unde 20 aylık olacak ama bi türlü yemek çorba VS yemiyor süt alışkanlığı oldu galiba cici bebeye karışık süt içiyor sadece. Başka hiçbir şeyden gıdasını almıyor. Sütü bir gün akşama kadar kestim vermedim gene yemedi gece 10 a kadar aç bekledi. Byle başına gelen var mı sorunu nasıl aştınız bana da yardimci olur musuniz. Braz uzun oldu sanırım ama hakkınızı helal edin… Çaresizim.