8 aylık bebeğim birden fenalaştı huzursuzlasti ve ateşi yükseldi önce dişlerden dolayı diye düşündük ama ben çocuğumu tanıyorum başka birşeyi vardı o yüzden distir diye içimi rahatlatmadim hep ateşini kontrol ettim 38,5 lara yükseldi gece 4te acilin yolunu tuttuk doktor baktı etti boğaz enfeksiyonu dedi ağrı kesici ve antibiyotik verdi çok şükür ateşi düştü ama bu sefer bacak ve kollarda kırmızı noktalar çıktı, ilactandir yan etkidir diye düşündüm.. Eşimde baktı yok dedi yürü bidaha gidelim neyse yine hastaneye gittik doktor direk el ayak hastalıgi dedi burda forumda bir kaç kez duymuştum ama detaylı bilmiyordum, kalabalık ortamlarda AVM, oyun parkı hatta asansörde dahi hava yolu ile bulasirmis 😔 çok dikkatli olmak lazım 3 gündür iştahsız ve çok sıvı vermem gerekiyor ama maalesef reddediyor bugün biraz daha iyiydi ama dualarınıza ihtiyaçim var inşallah bıran önce yavrum kavuşur sağlığına.. ( bu arada memlekete gidince AVM ye gittik kızımla ve yeğenim var küçük ondan da geçmiş olabilir, herkes dikkatli olsun diye paylaşmak istedim sevgili anneler) Allah tüm şifa bekleyen bebeklere,çocuklara şafi ismi ile şifa versin💓