Esr89Els71 Arkadaşlar 54 ile hamile kalıp 75 kiloyla doğuma gittim şuan 64 kiloyum ve 2 buçuk aydır hep aynı emziriyorum da ama giden kilo yok gidicek diyolar ama gidermi acaba birde ben hiç kilo alamazdım önceden nasıl kilo verilir bilmiyorum doğum sonrası sadece 11 kilo gitti gerisi kaldı ya😒
Gamzesaa Esr89Els71 beslenmenize dikkat ediyor musunuz? Süt yapacak diye tatlı be karbonhidrat çok tüketiyorsanız o yüzden zayıflamamış olabilirsiniz. Emzirme döneminde ciddi kilo kaybı oluyor çünkü
Nurhan88 Esr89Els71 50 kiloyla hamile kaldım 84 kiloyla Doğuma gittim 65 kiloya düşmüştüm ki yine hamile kaldım ama bu kez 7 kilo alarak 72 kiloyla girdim Doğuma 20 aylık bir kızım 2 aylık oğlum var 63 kiloyum şuan da bende eski halime dönmek istiyorum biran önce çok hareketliyim sanki hızlı vericem gibi ama emzirdikçe canım aşırı tatlı istiyor bunu durduramıyorum
Azramina Esr89Els71 53 le hamile kaldım . 70 le doğuma gittim . 60 la doğumdan eve geldim . 6 ay boyunca çakıldı kaldı . Sonunda yemeyi tamamen bıraktım 53 kiloya düştüm . Akşam 6 dan sonra su dışında hiçbir şey içmiyorum bile . Diğer Türlü gitmedi
DarkSwan Esr89Els71 herkes farklı durumdan muzdarip 😀 ben inanılmaz şekilde kilo verdim ve kendimi çok kötü hissediyorum, kalçam söndü, yüzüm küçüldü, bence çok kilonuz yok gibi takmayın kafanıza 🌸
Esr89Els71 Gamzesaa genelde süt yapan şeyler yiyorum ve okdar yiyen Bi insan değilim günde 2 öğün yerim sütümde var zaten ama bilmiyorum 2 ayda hiç gitmemesi canımı sıktı ve ilkez göbeğim var
trn-mom55 Gamzesaa ciddi kilo kaybı oluyormuş 🤣🤣🤣 1,5 sene oldu hala 7kilom duruyor hala 7 kilom duruyor püü
Esr89Els71 Azramina yemeyi bıraksam bebeğim aç kalır zaten 2 öğün yiyorum ve hareket halindeyimde acaba çokmu acele ediyorum verme konusunda daha 2 ay oldı
Gamzesaa Esr89Els71 yinede sağlıklı beslenmeye devam edin benim 10. Günde hic bişey kalmamıştı su an eksiye düşüyorum
Kartaaneesiii Esr89Els71 72 ile hamile kaldım 92 ile doğuma gittim 81 kiloyum. Kafayı yicem çünkü normalde 60 kiloydum zaten kilo aldığım bir dönemdi aniden hamile de kalınca bir de ilk çocuk olunca aman vitaminsiz kalmasın canımın çektiğini yiyeyim dedim olanlar oldu. Bir aydır doğum yaptım umarım şu fazlalıkları atabilirim
Esr89Els71 Kartaaneesiii bende öyle dedim yedim yedim davul gbi oldum şimdi nasıl vericem diye postaçim dedim
Aneslinaa Esr89Els71 bende emziren anneyim diyet hesabım var başına @ koyarak birblogerhanim yazıp inceleyebilirsiniz 6 aylıkken başladım şimdi kızım 7 aylık olcak 1 ayda -10,2 kg verdim 🙈🌸
Sontvbukucu Esr89Els71 ben tam anlamıyla 6. Ay yani adet olduktan sonra kilo verdim. Ben de 68 ile doguma girdim 59 da kaldım 6 ay. Sonra 55 e düştüm. Ben de normal yiyorum dediğin gibi. Ama 58 le hamile kalmıştım. Hamile kalmadan önce 5 6 kilo aldım ben.
161525 Esr89Els71 65le hamile kalıp 73 doğuma gittim ilk hafta hepsini verdim sonra hepsini aldım 6.ayinda diyete başlamıştım3 haftada 6kilo verdim 65 oldum ama tartım kırıldı bu gün 😂 baya aksattim spor diyet falan 64 65 falanimdir yarın t tam gaz devam