Gayet güzel emen bebek , biberon dahil kabul etmedi .. 5 aylıkken tadıma başladık , her gün aynı saatte vermeye özen gösterdim . Tadına baksın yeter diye. Fakat her seferinde sanki ilk defa kaşıkla yiyormuş gibi önce bi istememe,öğürme sonra nötr bir durum oluyor. Asla ağzını açmıyor kaşığa ama kitlemiyor da. Dilini çıkarıp tadına bakıyo mesela . Yani 6 aylık olduk öğün olarak vereceğiz belli zaman sonra ama şuan hiç ışık yok gibi .onun yemek olduğunu anlamıyor bilmiyor gibi ..mama sandalyesi alınca yemeklerde yanımıza oturtmayı düşünüyorum.
her ek gıdaya geçişte yaşanıyor mu bu tarz şeyler yoksa bizde mi sıkıntı var ?