Gamzedagyeli Sevgili tecrübeli anneler. Çok yeni bir anne adayı olarak soruyorum. Bı çok sey gaz yapıyor diye korkudan bişi yiyemiyorum 😂 çok açım 😂😂 emzirdigim süre boyunca mi dikkat etmeliyim yoksa ⅔ ay mı?
Gamzesaa Gamzedagyeli bebeğinizin gaz problemi azalana kadar dikkat etseniz yeter bence 5.6 aylık olana kadar yani ben öyle planlıyorum 😂 şu an yediğim her şeye kimyon dökerek içimi rahatlatıyorum
Berilsmom13 Gamzedagyeli canım gaz olayı bebekten bebeğe değişiyor mesela ben kuru fasulye yedim gaz yapmadı kızıma ama Türk kahvesi delirtmişti :) bazı şeyleri ufak ufak deneyerek ilerle :)
Sznmre Gamzedagyeli hastalanmayançocuk diye bi sayfa var takip et istersen güzel aydınlatıcı bilgiler paylaşılıyor… yeni doğum yaptığım vakit o gaz yapıyo bu gaz yapıyo diye aç kaldım bağışıklığım düştü hastalandım oğlumuda hasta ettim sonra dedim bu böyle olmaz şeker/ ekmek/asitli şeyler / çikolata / kuru baklagiller hariç ne bulduysam yedim kimyon tohumu veya rezeneyi demleyip her akşam yada sabah 1 bardak içtim , bi sıkıntı yaşamadık en azından daha dinç daha kıvvetli oldum🫣
Gamzesaa Gamzedagyeli bende yaradı bir çay kaşığı kimyonu sıcak suyla demleyip 5 dakika sonra içtim normalde süzülüyormuş ama kimyon tortusu zaten dibinde kalıyor üstteki o berrak kısmını içtim baya iyi geldi.
Gamzedagyeli Berilsmom13 korkuyorum valla 😂 kendimi kaptırıp 1tanecik soğuk baklava yedim mahfoldu çocuk 😞
RuzgarMommys E bebekte satılan kimyonlu rzene çayı var her yemekten sonra ondan bi fincan içiyordum ben İyi gelir hem süt yapardı hem gaz sorunu çıkarmazdı tavsiye ederim Baklagiller asitli içecekler sağlıksız şeyler hariç normal beslen