ggzmkrcc Oglum ateşlenince doktora götürdük boğaz enfeksiyonu dendi dönüşümlü calpol dolven kullan ve boğaz spreyi verdi doktor . Şuan uyuyor ve 39 derece ateşi napcagımı şaşırdım bu şekilde atlatır mı ki ..
Mariposa ggzmkrcc ilaçlarını düzenli kullanın , ilik su ile eklem yerlerine göbeğine uygulama yapın. 39 u geçiyorsa ılık duşa sokun, o ateşle uyumaz zaten huzursuz olur. Enfeksiyon icin antibiyotik vermedi mi , sadece bogaz spreyi ise yaramayabilir
Tezgi ggzmkrcc uyumadan önce ateş düşürücü verdiyseniz içtikten 40 dakika sonra ateşi düşmeye başlar. O zamana kadar üzerini çıkarıp başına ıslak bez koyabilirsiniz ki ağlayıp atar muhtemelen. Uyanırsa içiniz rahat etsin isterseniz ılık duş aldırıp ince atlet giydirip camını açıp uyutun. Zaten ilacın etkisiyle düşer sonrada.
ggzmkrcc KaptanMarvel benim_adim_ebruli Mariposa Tezgi Mavis34 Glsm45 Sedef3443 Uyandırıp ılık duşla dolven verdim 38 şuan ama☹️ Doktoru aradım antibiyotiklik bi durum olduğuna inanmadığım için vermedim dedi. Hani bu şekilde ateş düşürücü ve spreyle mi atlatacağız boğaz enfeksiyonunu ben anlamadım zaten bademcik geniz etimiz de yok aldırmıştık mayıs ayında..
Sedef3443 ggzmkrcc benm oğlumunda dünden beri burun akıntısı hapşırık vardı bgn bıraz ateşlendi ve doktor sadece bogazda ufak beyaz yaralar var enfeksıyon dedi amoklavin antibiyotik ve calpol verdi inş işe yarar suan az ateşi var gibiydi sanki
Mariposa ggzmkrcc bademcik olmaması bogaz enfeksiyonu olmayacağı anlamına gelmez hatta bazı durumlarda daha da sıklaştırır diye biliyorum. Apiteranin ürünlerini cok tavsiye eden oluyor siz de bir araştırın isterseniz . Onun haricinde Dr gerek görmemiş bu günü de bir atlatın ateş devam ederse olmadı baska doktora bir gösterin