Bahar11 Hanimlar 8 aylik bebegimde vucudunda kizariklik var ve hizla yayiliyor oncedn boyun ve kolunda vardi doktor ona isilik dedi ama suan islik degil ne oldugunu bilmiyrm basina gelen yada fikri olan varmi
Mavis34 Bahar11 brnimニoglumunda boyun ve dirsek içinde vardı geçen akşam bir anda tüm.kol sırt göğüs bölgesinde oldu alerji diye korktum ılık sampuandiz dua aldırıp pişik kremi sürdüm uyudu sabah hafiflemişti ama 3 gündür hala tamda geçmedi
Elifinannesi11 El ayak ağız hastalığı olabilir.İlk vücutta isilik gibi oluyor daha sonra yayılıyor ve ateş yapıyor.Bir doktora götürün mutlaka
Bahar11 Mavis34 bizmde oyleydi bizde surekli dus aldirp krem suruyorz ama suan cok alakasz gerlere sicradi kizariklik
Tezgi Bahar11 çocuk doktoruna götürüp alerji ya da hastalıktanmı diye öğrenmekte fayda var. Bazen yediklerindende olabiliyor bazende hastalık olabiliyor. Eğer ikiside değilse dermatoloğa götürmeniz ikinci bir seçenek
Dokunmayincokfenayim Ya bu çok arttı bence neredeyse hergun böyle postlar görüyorum 8 aylık 11 aylık bebekler benim bebeğimde de var kaç gündür geçmedi doktor isilik demişti ilaç vermişti ama ne fayda dirsek altları kolları hep kızarık ince ince döküntü