Kızlar merhaba, gece emzirme sonrası gazını çıkarmaya çalıştığımda hemen uykuya geri dalıyor uyandırmak da istemiyorum uzun uzun omzumda gezdirip sırtını sıvazlayıp vuruyorum ama çıkmıyor o gaz, kendisi de rahatsız olmuyor öyle uyuyor sonrasında ama sabah saat 5 gibi alttan gazı olduğu için uyanıyor sebebini bu çıkmayan gazlar olarak düşündüm, siz nasıl gece gaz çıkarttırıyorsunuz acil taktik 😅