Fatma123456 aslında sünneti düşünmemiştik ta ki oğlumun idrarını yapamadığını eşim fark edene kadar sürekli bezinde azıcık cis oluyordu su içirip doyurmama rağmen az yapıyordu meğerse enfeksiyondan deliği kapanmış rahat yapamıyomus yavrum
tatildeydik ve hastaneye götürdük doktor enfeksiyon kapmış şimdiye kadar neredeydiniz dedi acil sünnet olmasını önerdi tatilden gelir gelmez ilk işimiz sünnet ettirmek oldu doktor haklıydı sünnetçi baya enfeksiyon çıkardı çocuğun gelişimine kadar etkiliymiş sünnetsizlik şimdiki aklım olsaydı doğduğu hafta yaptırırdım size de tavsiyem bir an önce yaptırın bebeğim küçük falan demeyin ki zaten bezli bebekler çabuk iyileşiyor demelerinin sebebi idrardaki asit olayı o asitli idrar bezl pipiye değdiği için çabucak iyilesiyor