Nrc-2 benim eşim bosch üretim fabrikasında çalışıyor, fabrikalarında siemens bosch ve profilo üretiliyor, bu üç markanın herşeyi tıpatıp aynı, aynı bantta tek seferde üretiliyorlar ancak motor ve parçalarda bazı aksamların kalitesi farklılaşıyor, yoksa üç markanında kuşlanım ömrü 10 yıl ve üçüde alman markası tek bir üretimciye ait, ancak en kalitelisi siemens, sonra bosch sonra profilo, ben herşeyimi bosch aldım çok memnunum ama paranız varsa siemens alın kalite olarak bir tık üstte 😊