kızlar kızım pişik oldu. bir kaç yerde zeytinyağı sür diyenleri duydum. fakat bi yerde okumuştum zeytinyağı asitli olduğu icin daha kötü yapar ve yakar diye, fakat internetten baktığımda da zeytinyağı sürün hemen iyileşir yazıyordu. bir bilginiz var mi? ne krem sürdüysem geciremedim kızımın pişiğini. hemen cevaplarsanız sevinirim, hayırlı geceler