6 ay önce kayıt için konuştuğum kreş 1200 iken şimdi 2300 olmuş küçük biyerdeyiz bu arada İstanbulda olsa asla pahalı demem yanlış anlaşılmasın bizim buraya göre aşırı pahalı o kadar üzüldüm ki devlete de veremiyorum bez kullanıyor kızım hala çok çıkmaza girdim zaten kredi ödüyoruz çocuk da sürekli okula gitmek istiyorum diyor Allah’ım maddi imkansızlıklar olmak ne kadar kötüymüş