Baya uyguna deri tabanlı hali aldım 6 m2 300 TL briland markası iş yeri kapatıyormuş elden çıkarmak için uyguna satıyordu . Annem onlar dökülme yapar ama markasına göre değişiyor dedi .
Kullanıp dökülme yapan var mi ?? Nasıl yıkamayı öneriyorsunuz
Büyük ihtimalle makinaya atmam büyük olduğu icin makinamı bozabilir .