Merhabalar anneler benim kız 2 yaşında. 5ayından uyku eğitimi görüyordu. Ama ne olsuda 18 ayından beri odanısa girmiyor, yatağında asla uyumuyor cığlıklar atıyo. Ya ben yada annem yanında uyumalı . Yanında kalksak bile uyanıp aglıyor uyumuyor asla. Ne yapa bilirim? Nasıl kendı başına uykuya öğrete bilirim . 6aylık bir bebeğimde var malum o aglıyor ona bakmak zorundayım …. Nolursunuz yardımcı olun😭