Merhaba anneler…
Kizimla cok zorlu zamanlar yasadik, epeyi uzun olur anlatirsam sizleei yorarim, o yuzden atlayarka soruma geceyim,
Ek gidaya 6.ay ile basladik, doktorumuz hizli diyet acmaya yonlendirdi bizi,
Meme ve ek gidada tadim olarak gidiyoruz,
Carsamba gunu yogurlaben diyetimi acmaya basladim, her gun 1 tatli kasigi arttirarak, eger bir sorun olmazsa, bu haftanin sonunda kizima da yedirecegim…
3 gun oldu, dun ve bu gun gece uykusu yok, milyonkere inleyerek uyaniyor, ve iki gundur kabiz olma yolunda hizla ilerliyoruz,
Kakasindaki mukus zaten hic gitmemisti, ek gidaya basladigimiz icin, kakayi incelemem de cok zor, cunku artik kakasi bir renk cumbusu🤢
Bu huzursuzlugu kabizdan kaynakli mi?..
Ek gidaya basladigimiz icin mi, yoksa alerjik tepkime mi?..
Oyle yogun yogun kan olsa gorurdum,
Ah, ben bu sureci nasil yoneticem😪 ek gidaya ara mi versem?..