yldzcly merhaba canim bizde de aynı sorun var ama ateş yok doktor randevum vardi iki gün önce sordum aynı senin bebeğin gibi dis kismi oda dediki eger şiserse bi 10 15 gune çıkar dedi anlarsın zaten sistiginde dedi başka biseyden de huysuzlaniyo olabilir belki de dişinden de olabilir gazı da olabilir, diş için jeller falan var onlardan dene istersen yada ısırmalık diş şeylerin sogutup dolapta veriyosun oda olabilir rahatlatabilir,