Forumda Gülşen başlıklarının altında sürekli birbirinize hakaret ediyorsunuz. Neden farkında değilsiniz hiç anlamıyorum. Gündemi değiştirmek için aylar öncesinde yaşanan tatsız olaylar, tam da sizlerin dikkatini dağıtmak için bir anda ortaya çıkarılıyor ve hepiniz o konuya odaklanıyorsunuz. Twitter da azıcık gezerseniz bu mesele ile nelerin üstünün kapatılmaya çalışıldığını anlarsınız. Burası Türkiye. Burası güçlü bir ülke. Güçlü bir toplum. Olayımız hangi ünlünün ne giydiği ne düşündüğü olmamalı. Olayımız, ekonomi ne halde, tarım ne durumda, oy verdiğimiz bizi temsil eden siyasiler kimlerle kol kola? Eğitim hangi aşamada? Sınavlar neden güvenilir değil? Hukuk neden kadınları korumuyor? Olmalı. Dikkatimiz burada olmalı. Biz tüm bunların neresindeyiz ne yapmalıyız, olmalı!!! Bizim toplum olarak zayıf noktamız hemen magazine düşüyor olmamız bundan kurtulmamız gerekiyor acilen. Yangınlar çıkıyor şaşırmıyoruz, dolar euro almış başını gitmiş, tl Rusya parasından bile değersiz, Afrika Ülkelerinin paraları bile daha değerli olmuşken, şaşırmıyoruz. Benzin 30 tl neredeyse şaşırmıyoruz. Bunların hiçbirine şaşırmıyoruz ama aaaaa o şunu giymiş, bu bunu demiş, o siyasi şu ünlüyle görülmüş… Tuzak!
Umarım en kısa zamanda aydınlık günlere ulaşırız. Bez mama parasını sorun etmediğimiz, kimsenin aç uyumadığı, açlıktan intahar eden babaların olmadığı, ucuz ekmek kuyruklarının olmadığı yarınlara… umarım.