Linalina53 Yedı aylık bebegım var aşırı sosyal herkese gülüyor neselı bebek herkeste duruyor hep kendım baktım ama benı asla aramıyor bugun aılelerımızn yanına gıttık hıc yadırgamadı herkeste durdu dısarı çıktık ağlamadı ve baskasındayken bıze yönelmıyor babasına da bana da acaba guvenlı baglanamadı mı bana yardım
alparslan_ve_annesi Linalina53 yok canım keşif zamanları ondan kaynaklı eğlenmek yeni şeyler yeni insanları görmek anlamak bakmak istiyor yoksa emin ol hiçbir çocuk annesiz babasız olmaz senin gideceğini bilse durmaz ama tam tersi senin her halükarda etrafında olacağına bir şekilde onla olacağını bildiği için bu rahatlık
Ummahan250820 Linalina53 bence böyle olması iyi birşey canım benim kızım 1 yaşımda 6 ayından itibaren herkesi yagırdıyor ilk deda veya uzun zamandır görmediği birisini görse çığlık çığlıya susturamıyoruz misafirliğe gitmeye korkuyorum geçenlerde misafirim geldi eşimle nöbetleşe yanlarında durduk çünkü kızım etini koparırcasına ağladı asla susturamadık keşke benim kızımda öyle olsaydı
Fusunf Linalina53 benim bebeğimde böyle ama hiç aklıma böyle şey gelmedi acaba benimkide mi bağlanmadı🤷♀️
Aliasafaysenur Canım benim bebeğim de aynı aslında bu güzel bir şey çünkü devamlı seni arayınca inan çok zor oluyor şu an on aylık bebeğim ve evden çıkarken tek başıma ağlamaya başlıyor, zor oluyor. Bağlanmadığını düşünmeyin kesinlikle
Annesininmiskokulusu Linalina53 o aylarda benim bebişte öyleydi beni sevmiyor bana hiç bağlı değil diye çok üzülüyordum. Ama şuan 15 aylık bi saniye paçamdan ayrılmıyo başkalarına gitmez ağlar wc ye de banyoyada birlikte giriyoruz babasında bile durmuyo o kadar kötü ve bitik durumdayım
Wanderlust Linalina53 daha kucuk simdi tadini cikarin buyudukce size yapisik oluyorlar bu anlari ararsiniz 🙈
NeSiG Linalina53 benim bebeğimde öyleydi canım ama şu an 10 aylık babasını istemiyor beni gördü zaman deli oluyor ..sadece kapıdan dışarı çıkayim başlıyor ağlamaya ..Merak etme şu an herkezi tanımaya çalışıyor 1 buçuk 2 ay sonra sana bağlı olcak ..senden başkasını istemicek…Senden başkasına gulmicek bile ..😊
Bebegim_28 Linalina53 bence mutlu ol. Anneden başka kimseye gitmeyen babaya dahi gitmeyen bana yapısik olan bi bebekti kızım.. Şuan 22 aylık olmak üzere çok şükür biraz düzelsede ben evdeysem çoğu zaman yine ille de anne diyen bi çocuk.. İnan öyle boğucu oluyor ki nefes alamıyordum🥴
seralpaltuntaxd Linalina53 benim oğlan da bir ara böyleydi simdik hiç bir yere göndermiyor hep bni babasini istiyor
Mihrimahim16 Benim de kızım babasına aşk duyuyor şu aralar kucağından inmiyor şebeklikler yapıyor bana gelmek istemiyor sürekli babası ile vakit geçirmek istiyor babadan başkasını gözü gönlü görmüyor 😂 normaldir bence…