Duygusalbiranne Arkadaşlar doğum yapalı 51 gün oldu ancak kanamam hala devam ediyor doktora da gittim kan tahlili yapıldı ultrasonla bakıldı bi problem görmedi hap verdi sadece ama halen devam ediyor bu şekilde olan yada neden olduğu hakkında bilgisi olan var mı
balmom Duygusalbiranne benimkide 40 mla beraber bitmişti ama seninkiyle ilgili bir fikrim yok her kadının bünyesi farkldr normaldir belki
Masalim Duygusalbiranne canim ilk dogumumda 57 gun surdu sorun olmadi her dogum bir degil ikinci dogumumdada 10 surdu 4 ay oldu hala adet olmadim
eymenhumeyra Ilk dogumumda 60 gun surmustu nerdeyseama bisey cikmamisti 2. Dogumumda 40ima gelene kdr az az oldum bazen hic olmadim 40im cikti kanamam durmuyo bende anlam veremiyorum valla 🤔 nette 6 hafta sonrasi adet baslar diyo ama herkesin farkli galiba duzene girmeside zaman alir sanirim
Gzm72 Canım benim ilk oğlumda 60 gün sürdü merak etme 😀 bu ikinci oğlumda çok karışıktı 40 in dolmadan önce 1 hafat hiç gelmezdi sonra 1-2 gün gelirdi yine dururdu 😀 tam 41.gunde durdu daha da gelmedi
Gzm72 Canım benim ilk oğlumda 60 gün sürdü merak etme 😀 bu ikinci oğlumda çok karışıktı 40 in dolmadan önce 1 hafat hiç gelmezdi sonra 1-2 gün gelirdi yine dururdu 😀 tam 41.gunde durdu daha da gelmedi
Duygusalbiranne Gzm72 60 güne kadar lekelenme şeklinde miydi yoksa kanama mı benim kanama şeklinde devam ediyo da
eymenhumeyra Duygusalbiranne kanama seklindeydi doktora da gittiyseniz bi skinti yoktur bende 40ima kdr olamadim simdi oluyorum sanirim umarim bisey yoktur olsak bi dert olmasak ayri 😊
Masalim Duygusalbiranne benimde oyleydi ilk dogumumda kanamaseklindeydi ikincidedr keske oyle olsaydi hic olmadi sadece 10 gun oldu korkma