Bebeklerin genel olarak özellikle yeni doğan döneminde 3 ila 7 gün kaka yapmaması normal kabul edilir tabi bunu takip edip sürekli mi yoksa geçici mi olduğunu anlamak lazım önce benim kızım şuanda 3 aylık ama tam 45 gün boyunca tek başıma kolik gaz sancılı kaka yapamayan bir bebekleydim zeytin yağını eldiven takıp sürüyordum ama sonra çok çağresi kaldım 3 gün 3 gece uyumadım yemek yemedim tuvalete bile gidemedim yapışıktık çok yakın arkadaşım aradı eziyet etme kendine zeytin yağı kulak çubuğu yap benimki de öyle olmuştu dedi rahatlasın çocuk da sende dedi ağlaya ağlaya yaptım kızımda hemen kakasını yaptı sonra pişmanlık hat saffa da tabi doktorunu msj atıp söyledim çok kızdı sonra hemen beni aradı sesimi duyunca bitmişim artık çünkü 1 defadan bişe olmaz ama bidaha yapma alışır çünkü dedi ve sonra yapmadım yani bunun yerine fitil DHA sağlıklıymış uzun oldu ama aklınızda olsun çünkü onların öğrenme yetilerini engelliyormuşuz