Kızlar sezeryan ile doğum yaptım bugün 3. Gün az sütüm gelmeye başladı ama sağ göğüsümde bir sıkıntı var emzirince ve sağınca ucunda taş gibi birşey oluyor semsert ve süt de az geliyor nedir bu nasıl düzelir bilen var mı ben belki düzelir diye o göğüsümü de sağıyorum emziriyorum ama ucundan dolayı çok az geliyor şişlik gibi birşey var diğerinde yok bilen var mı nedir bu 🥺🙏🏻