2 gün sebepsiz ateş oldu sonrasında önce poposunda sonra el ayak ve agız kenarları sivilce gibi oldu uçları beyaz iltihaplı gibi biz kızamık sandık doktor el ayak hastalığı oldugunu soyledı ve bu ara kımle konustuysam herkesin cocugunda var salgın var sanırım