Bendiyebiri mama sandalyesi olarak kullanılacağını düşünmüyorum çünkü önüne bir şey konulması gerekiyor bazen, bir de bunlar devriliyor eğer yer fayans falan değilse zaptedemezsin. Ben banyoda kullanıyorum uzun zamandır çok memnunum olmasaydı yapamazdım sürekli kayardı, pikniğe veya balkonda masaya oturttuğumda oluyor o zamanlarda çok kullanışlı oluyor. İkisinide almanızı tavsiye ederim