Papatya RavzosunAnnesi biz kullanıyoruz şuan da memnunuz. Ama korkulukları çıkarınca nasıl olucak denemek lazım.
RavzosunAnnesi Papatya kızım 7 aylık olucak besik te yatmiyor büyüyen beşikte almadım yatak haric odası haZir.valla yer yatagi yaptım geniş geniş yatıyor dönerek.yavru yatak alayım orda yatsın korumalı diye düşünüyorum hem arada yanında da yatarım diye
Papatya RavzosunAnnesi hazır yataklardan almadım. Özel ölçü yaptırdım. Oğluma yetecek genişlikte. Şimdi yatağa koltuğa çıkıyor iniyor kendisi ama uykusu arasında düşmesinden korkuyorum o yüzden korkuluğu çıkarmadım. Aşağıya da sarkıtıyor kendini çıkarmakta istiyorum. Aslında montessori yataklar güzel kullanışlı olur mu bilmiyorum.
iamthed https://m.n11.com/yavrulu-yatak-sultan-yavrulu-yatak-yavrulu-karyola-P255513021?renk=ceviz&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIh5e1vqeX5AIVCLDtCh3ISACSEAQYDyABEgIROfD_BwE Ben bundan aldım. Bebeğim daha çok minik, şimdilik beşikte yatıyor ama misafirler bu yatağı kullanıyor. Gayet kullanışlı
iamthed RavzosunAnnesi Evet demonte geldi, gittigidiyordan yataklarıyla birlikte 1300’e almıştım. İkea’daki yataklarla 2600 civarı olacaktı, fiyat farkı 2 katı diye ondan almadım. Montajı zor yalnız, biz marangoz bir tanıdığımızdan destek aldık